معرفی اپلیکیشن انتخاب من

آشنایی با اپلیکیشن انتخاب من

در گروه صنعتی انتخاب یک بستر نرم افزاری راه اندازی شده تا با ارائه خدمات بهتر و منحصربفرد رضایت مشتریان را به خود جلب کند. در طی این سال ها گروه صنعتی انتخاب رضایت کامل مصرف کنندگان را هدف اصلی خود قرار داده و در این راستا همواره تلاش می کند خدمات خود را گسترده تر کند. اپلیکیشن انتخاب یکی از نرم افزارهای بسیار کاربردی و بروز می باشد که توسط گروه آی تی انتخاب طراحی و توسعه داده شده است.

قرار است در این مطلب امکانات و قابلیت های سیستم نرم افزاری انتخاب را بررسی کرده و با هرکدام از زیرمجموعه های این نرم افزار آشنا شویم.

انتخاب من​

در اپلیکیشن انتخاب من امکان مدیریت فرایندهای اداری، مالی و خدماتی مرتبط با پرسنل از قبیل تردد، رستوران، فیش‌ های حقوقی، اموالی‌ها و … وجود دارد. در این نرم افزار علاوه بر امکان گفتگو، میتوانید درخواست های اداری و رفاهی ثبت کنید.

انتخاب سرویس (۱۶۹۹)

این سامانه جهت استفاده مشتریان و نمایندگان است که میتوانید در آن ثبت فاکتور، گزارشات مالی، خرید قطعات و …را انجام دهید. این برنامه در 2 نسخه اندروید و iOS در اختیار کاربران قرار می گیرد و تاکنون بیش از 12 هزار نصب فعال دارد.

هند هلد

هندهلد یکی از نرم افزارهای کاربردی برای جمع آوری سریال قطعات و محصولات از تولید تا مونتاژ می باشد. در حال حاضر این اپلیکیشن ۱۲۴۵۸ نصب فعال داشته، ۱۱۴۵۷ نفر رضایت داشتند و همچنین ۱۴۵ بار بروزرسانی شده است.

بازرسان انتخاب

از طریق این اپلیکیشن، واحد خدمات فرم های بازرسی (از جمله پذیرش ها، فروشگاه ها و سرویس کاران) را مدیریت می کنند.

کالابران

کالابران محموله های تحویل شده به رانندگان شرکت را که باید برای مشتریان ارسال کنند، به همراه ثبت لحظه ای موقعیت جغرافیایی و … را مدیریت می کند.

هند هلد انبارهای فروش

این نرم افزار رسید و حواله های انبار را بوسیله هند هلد ثبت می کند.

هند هلد SAP

بارکدهای قطعات تولید شده در خط تولید از طریق هند هلد ثبت می شوند.

نقلیه رانندگان

گروه صنعتی انتخاب اپلیکیشن نقلیه رانندگان را جهت ثبت نام رانندگان و مشخصات آنها، لیست مسافران، مشاهده مسیرها روی نقشه طراحی شده است.

هند هلد QC

هند هلد QC یکی از نرم افزارهای کاربردی است که میتوانید سریال های کنترل کیفیت را فعال یا غیرفعال کنید و همچنین تاریخچه سریال دستگاه های پیاده سازی شده را مشاهده کنید.

HSE

اپلیکیشن HSE برای مدیریت سابقه عملکردی ایمنی و بهداشت پرسنل سازمان گروه صنعتی انتخاب و گزارشات مربوط به واحدهای گروه راه اندازی شده است.

سامانه پشتیبانی فروشندگان انتخاب دیلر (DRM)

مدیریت ارتباط با فروشندگان انتخاب الکترونیک به منظور انجام کلیه امور فروشندگان از قبیل شناسایی و جمع آوری اطلاعات مشتریان بالقوه، فعلی و از دست رفته، طبقه بندی و ثبت اطلاعات مطابق با الگوی شرکت، ایجاد ارتباط مستمر تلفنی، حضوری و سیستمی با مشتریان فعلی ایجاد شده است.

نرم افزار همراه FSM

این اپلیکیشن مخصوص باشگاه ویژه فروشندگان فروشگاه های لوازم خانگی می باشد.

آشنایی با اپلیکیشن انتخاب کلیک

انتخاب کلیک نیز در راستای بهبود خدمات به مشتریان خود، علاوه بر فروش حضوری و اینترنتی از طریق سایت، اپلیکیشن انتخاب کلیک را راه اندازی و در اختیار کاربران قرار داده تا در کمترین زمان و راحت ترین روش خریدی آسان داشته باشند.

در انتخاب کلیک نیز میتوانید تمام محصولات را با تمام مشخصات و قیمت مشاهده کنید (از جمله محصولاتی که در حراج و شگفت انگیز هستند) و به لیست علاقه مندی های خود اضافه کنید؛ حتی در قسمت دسته بندی کالاها به راحتی کالای موردنظرتان را پیدا کنید. توضیحات مربوط به جشنواره برندهای دوو و اسنوا، خرید اقساطی و بروزترین مطالب را در قسمت بلاگ ها میتوانید مشاهده کنید.

 دانلود اپلیکیشن انتخاب