معرفی بهترین کالاهای برند اسنوا برای حراج آخر سال ۱۴۰۲

معرفی بهترین کالاهای برند اسنوا برای حراج آخر سال ۱۴۰۲-۱۴۰۱

معرفی بهترین کالاهای برند اسنوا برای حراج آخر سال ۱۴۰۲-۱۴۰۱
معرفی بهترین کالاهای برند اسنوا برای حراج آخر سال ۱۴۰۲-۱۴۰۱

اگر در روزهای آخر سال قصد خرید لوازم خانگی دارید یا بدنبال خرید یک جهیزیه مناسب هستید، برند اسنوا یکی از بهترین گزینه های خرید لوازم خانگی است. اسنوا جزء برندهای محبوب و پرطرفدار لوازم خانگی در سال های اخیر می باشد که با به کارگیری نیروی انسانی متخصص و تجهیزات پیشرفته سعی در تولید به روزترین محصولات را دارد.

در این مطلب قصد داریم تا شما را با بهترین محصولات اسنوا و تمام امکاناتشان آشنا کنیم تا در حراج آخر سال انتخاب کلیک، انتخابی مناسب داشته باشید.

1. یخچال فریزر دوقلو اسنوا مدل 1193-S6

از جدیدترین یخچال فریزرهای دوقلو اسنوا، یخچال فریزر دوقلو 38 فوت مدل S6-1193 می باشد که با طراحی منحصر به فرد، جلوه شیک و زیبایی را به آشپزخانه شما هدیه می دهد. یخچال فریزر دوقلو اسنوا مدل S6-1193 دارای سیستم سرمایش هوشمند بوده و علاوه بر آن سرمای یکنواخت به همه ی نقاط یخچال نفوذ می کند تا مواد غذایی را در تمام مدت تازه نگه دارد. وجود یخساز دستی و آبسردکن اتوماتیک نیز از قابلیت های مهم این محصول محسوب می شود. این یخچال فریزر به سیستم بدون برفک No Frost مجهز است که در طول سال یخچال و فریزر برفک نمی زند. همچنین مصرف انرژی آن بسیار کم بوده و این مدل از یخچال فریزر دوقلو از بهترین محصولات اسنوا بوده که مجهز به استانداردهای روز دنیا می باشد.

2. ماشین لباسشویی 8 کیلوگرمی اسنوا مدل SWM-84527

 ماشین لباسشویی 8 کیلوگرمی اسنوا
ماشین لباسشویی 8 کیلوگرمی اسنوا

ماشین لباسشویی اسنوا مدل ۸۴۵۲۷ سری اکتا یکی از لباسشویی های جدید و اتوماتیک برند اسنوا می باشد که مجهز به نسل جدید موتورهای دیجیتال اینورتر (با ضمانت 10 ساله) است. این ماشین لباسشویی دارای فناوری JET WASH می باشد که توسط این تکنولوژی آب و مواد شوینده با یک نازل قدرتمند از نزدیک و مستقیم روی لباس اسپری می شود و دارای مزیت های مختلفی از قبیل کاهش مصرف انرژی، سریع تر شدن چرخه شستشوی البسه و از بین رفتن تمام لکه های سخت از لباس ها می باشد.

تعداد ۱۴ برنامه پیش‌فرض برای لباسشویی مدل ۸۴۵۲۷ در نظر گرفته شده است که شامل برنامه شستشوی لباس‌های جین، اسپری مستقیم آب و مواد شوینده بر روی البسه، انجام عملیات شستشوی لباس‌ ها با حداقل انرژی و … می باشد.

از دیگر قابلیت های ماشین لباسشویی می توان به سیستم ضد چروک اشاره کرد. با استفاده از این قابلیت چروک های لباس ها به حداقل می رسد و اتو کشی آن ها راحت تر انجام می شود.

ماشین لباسشویی ۸۴۵۲۷ قابلیت های مهم دیگری نیز دارد که از جمله آنها میتوان به درام الماسه، آبکشی شرعی و شستشوی سریع ۱۹ دقیقه ای اشاره کرد.

3. اجاق گاز مبله اسنوا مدل SGC5-7111

اجاق گاز ۵ شعله دیجیتال اسنوا مدل SGC5-7111 (سری CHEF) یکی از محصولات جدید و پرطرفدار برند اسنوا است که با امکانات منحصر بفردش نیاز هر خانواده ای را برای پخت و پزی آسان و راحت برطرف می کند.

این اجاق گاز ۵ شعله تمام استیل یک صفحه کنترل لمسی بزرگ و ارگونومیک دارد که باعث کاربرد آسان و جذابیت ظاهری بیشتر اجاق گاز شده است. علاوه بر زیبایی ظاهری، با استفاده صفحه کنترل لمسی بزرگ براحتی می توانید فن انتقال حرارت جوجه گردان، تایمر، شعله زمان دار و … را کنترل کنید.

شبکه های اجاق گاز ۷۱۱۱ چدنی بوده و یک تکه بودن رویه این محصول کمک می کند تا سطح این اجاق گاز به راحتی و هرچه سریع تر تمیز شود. همچنین این محصول از ولوم های باکالیت مقاوم در برابر حرارت و گرما بهره می برد.

اجاق گاز دیجیتال اسنوا دارای یک فر با ظرفیت ۹۰ لیتری است که ۲ عدد سیخ جوجه گردان و ۲ عدد سینی بزرگ فر دارد. همچنین درب فر شیشه کشویی دارد که به آسانی از فر جدا شده و شستشوی آن را راحت تر می کند. مهم تر از همه با دماسنج دقیقی که درون فر وجود دارد می توانید زمان آشپزی را کنترل نمایید.

سیستم سوخت رسانی گاز اسنوا از نوع ساباف ایتالیا می باشد. سیستم ساباف ایتالیا بسیار بادوام است و حداکثر قدرت و ایمنی را دارد. برای پخت یک غذای خوشمزه درون فر نیاز است که دمای داخل فر تحت کنترل باشد.

این محصول اسنوا مجهز به فن کانوکشن است که حرارت را به طور یکسان در همه جای فر به گردش در می آورد و باعث می شود که غذایتان بصورت کاملا یکدست پخته شود.

از دیگر ویژگی های این محصول اسنوا می توان به داشتن 2 شعله زمان دار، قفل کودک، فندک و ترموکوپل، لعاب ETC آسان پاک شو درون فر و پایه های با قابلیت تنظیم ارتفاع اشاره کرد.

4. تلویزیون هوشمند 50 اینچ اسنوا مدل SSD-50Sk14000UM

تلویزیون هوشمند اسنوا 50 اینچ مدل SSD-50Sk14000 از سری محصولات صوتی و تصویری باکیفیت اسنوا می باشد. این تلویزیون بدون فریم به جدیدترین فناوری های روز دنیا مجهز شده است. از جمله این قابلیت ها میتوانید به دنیای اینترنت متصل شده و از سرگرمی های نامحدود در آن مانند تماشای فیلم و سریال، موسیقی ها، بازی و وبگردی بهره ببرید. کیفیت تصویر در این LED هوشمند Ultra HD 4K می باشد(4 برابر بهتر از Full HD). تلویزیون اسمارت 50 اینچ اسنوا دارای فناوری پیشرفته HDR10 می باشد که با وجود این فناوری تصاویر و رنگ ها واقعی تر نشان داده می شوند. یکی از امکانات پیشرفته در تلویزیون 14000 اسنوا فناوری Screen Mirroring می باشد که باعث می شود تمام کارهای خود با گوشی و محتواهای خود را به تصویر ۵۰ اینچی تلویزیون انتقال داده و از آن طریق کارهایی از قبیل تماشای فیلم و سریال، شنیدن موسیقی، انجام انواع بازی و وب گردی را با نمایش در تلویزیون انجام دهید.

سیستم عامل موجود در این محصول Android 9 می باشد و همچنین وجود پردازنده 4 هسته ای سرعت دستورات تلویزیون را بالا می برد. از دیگر ویژگی های این محصول میتوان به گیرنده دیجیتال داخلی DVB-T2، پشتیبانی از ویژگی HBBTV، قابلیت ضبط برنامه های تلویزیونی و سیستم صوتی دالبی دیجیتال اشاره کرد.

5. خردکن اسنوا مدل SCP-SE500BR

خردکن اسنوا مدل SCP-SE500BR یکی از وسایل بسیار کاربردی در هر آشپزخانه ای است که راحتی آشپزی را برای همه فراهم می کند. طراحی این محصول بصورت استوانه ای بوه و دارای دسته محکمی نیز می باشد. این خردکن بدنه پلاستیکی مقاومی دارد و از موتور قوی با توان ۵۰۰ وات بهره می برد.

خردکن SCP-SE500BR اسنوا با داشتن ۲ تیغه تیز و تمام استیل امکان خرد کردن اکثر مواد غذایی از جمله گوشت و یخ را دارد. گنجایش ظرف خردکن ۱ لیتر بوده که ظرفیتی مناسب برای خرد کردن مواد غذایی می باشد. دکمه روشن خردکن اسنوا بصورت فشاری عمل می کند و می توانید با تنظیم فشار دست عملکرد آن را تنظیم کنید.

تمامی قطعات دستگاه قابلیت جدا سازی دارند؛ بنابراین میتوانید تمامی قطعات را به غیر از موتور آن درون ماشین ظرفشویی قرار دهید. از دیگر امکانات مهم این محصول میتوان به لرزش گیر، محافظ گرم شدن موتور و قابلیت امنیت عملکرد تیغه ها اشاره کرد.

۶. گوشتکوب برقی اسنوا مدل SHB-SE1200WE

گوشتکوب برقی اسنوا مدل SHB-SE1200WE یکی از محصولات جدید و با کیفیت برند اسنوا می باشد که از طراحی زیبا و کارکرد سه کاره (همزن، خردکن و گوشت کوب) بهره می برد.

موتور ۱۲۰۰ واتی این گوشتکوب برقی در مدت محدودی مواد غذایی را پوره و مخلوط می نماید که علاوه بر قدرت بالا، از کیفیت منحصر به فردی برخوردار است. طراحی سبک و ارگونومیک دسته مانع از لغزش و لیز خوردن هنگام کار می شود و همچنین استفاده از دستگاه را آسان تر می کند.

جنس تیغه های این محصول تمام استیل و ضد زنگ بوده و با وجود ۲ سرعت متوسط و زیاد تمام مواد غذایی را به بهترین شکل ممکن خرد و پوره می کند.

محفظه ۱ لیتری برای خرد نمودن مواد غذایی همراه با گوشت کوب برقی اسنوا ارائه شده که برای آسیاب نمودن انواع مغزها و ادویه جات، خرد نمودن سبزیجات و … میتوان استفاده نمود. توسط همزن ارائه شده با دستگاه میتوانید انواع خامه، تخم مرغ و … را به بهترین نحو هم بزنید.

طراحی گوشت کوب برقی SHB-SE1200 اسنوا به نحوی انجام شده است که پس از اتمام کار به راحتی میتوانید اجزاء دستگاه را برای شستشو در ماشین ظرفشویی قرار دهید.

منبع: مگ انتخاب